Po tym wszystkim co tu kolega pisze,nawet bym sie nie zastanawial i olal ten samochod.Jestem przekonanay ze teraz kolega przedewszystkim kieruje sie emocjami,a niestety nie tedy droga.Mialem ten sam ,,problem,, 70 z groszami na samochod i myslalem o uzywanym superbie badz octavce.Byl pewny superb,srebrny,50tys przebiegu,ambition ,2.0tdi 140 z salonu w Mielcu(69000tys zl przez tel. chcial)-to bylo w styczniu wiec moze jeszcze jest(jezdzil nim ksiadz a kupiony byl w moldawii,takze niby sprawa prosta ale ja odpuscilem ).Pozniej znalazlem ,,perelke,, octavke kombi 1.9tdi za 49000 z 30tys przebiegu z 2010 roku,ambition .Pojechalem specjalnie ponad 250km zeby ja sprawdzic,jest to gdzies na forum,a po wizycie w ASO(w Koninie,sprawdzali szkodnika ponad godzine i jak mi zaczeli wymieniac co jest nie tak to .... szkoda gadac. odechcialo mi sie uzywanego auta.Nastepnego dnia napisalem do kolegi Danielcio i zamowilem nowy samochod.Bo nie ma jak nowy,sprawdzony,a to ze nie ma tyle bajerow co uzywka schodzi na drugi plan.Takze dobrze rozwaz ten zakup.
Ciężko pali na zimnym silniku
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez kryzys554Ale wracając do tematu to w jaki sposób je ustawić poprawnie, jak to powinno wyglądać?
Sorki za tak denne pytania ale to mój pierwszy diesel w życiu.
Spróbuj zresetować komputer, odłączając minusową klemę na paręnaście minut. Wtedy komp sam sobie wszystko ustawi.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bobolinoZamieszczone przez robekcoolżaden "reset" nie ustawi początku wtrysku, jeśli o niego akurat tu chodzi :idea:
2. usunięcie jej
3. punkt 1 i 2 zrealizuje każdy poczciwy warsztat lub użytkownik z odpowiednią wiedzą i sprzętem
Dalsza dyskusja wydaje się zbędna.
Komentarz
-
-
Zapewne będzie zapowietrzał się układ paliwowy.
Zbieg okoliczności lub przy robocie coś zostało rozpinane, przewody paliwowe w okolicy filtra paliwa może są zestarzałe i mają mikropory prze które zasysa powietrze.
Przyczyn zapowietrzania się może być wiele ale powietrze w paliwie utrudnia rozruch zimnego silnika.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Równie dobrze może być to pompa vacum. Ja u siebie na dniach wymieniam - paliwo wraca po dłuższym postoju i ciężej nieco odpala, no i ciśnienie samego paliwa przez niesprawną pompę jest mniejsze...Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
Komentarz